Portes obertes

Els nens i nenes de sisè se’ns fan grans!!! D’aquí uns mesos marxaran de l’escola per començar una bonica aventura en un nou centre (l’institut).

Com a escola pública, tenim tres centres adscrits on, en sortir del Mercè Rodoreda, poden anar: Flos i Calcat, I-E El Molí i Nou Barris.

Aquests instituts en donen l’oportunitat d’anar a visitar-los i ens expliquen què fan, com són les aules, com funcionen, les instal·lacions….

Tots estan molt interessats i, a vegades, aprofiten per fer preguntes sobre com serà la seva nova rutina el proper curs.

Teniu les fotografies al Drive a la carpeta Portes obertes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *