SANT JORDI A 4t

El passat 23 d’abril a tota l’escola vam celebrar la diada de Sant Jordi. Als grups de 4t vam gaudir d’uns jocs florals de “passadís”, on tots els i les alumnes van participar amb l’elaboració d’un poema en diferents formats. De cada classe hi va haver 5 finalistes i 3 guanyadors/es, tot i que tots i totes van esforçar-se i van treballar molt. Ens va ser una tasca molt difícil triar-ne només 3 de cada grup! A més a més, durant la jornada es van fer diferents activitats on tothom va gaudir molt!

A continuació si feu clic aquí, us mostrem els guanyadors/es i alguna fotografia de com va ser la jornada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *