LA CASTANYADA

Avui 31 d’octubre hem celebrat la festa de la Castanyada a l’escola.

Al llarg del matí, els infants de 4t hem preparat el nostre tastet de tardor “Bosc de tardor”. Hem gaudit amb els companys i companyes, ens hem embrutat de xocolata, hem rigut,…

Després del pati hem baixat a la pista per menjar castanyes amb la resta d’alumnes de l’escola i ballar una estoneta.

A la tarda ens hem reunit tots i totes (infants, mestres i famílies) al pati de l’escola per gaudir dels diferents balls preparats amb les mestres de música i després menjar-nos els panellets i tastets de tardor que han preparat totes les classes. Ha estat una tarda molt maca seguint la tradició!

Si voleu veure diferents fotografies del que hem fet al llarg del dia podeu fer CLIC AQUÍ.