EXCURSIÓ A LA PLATJA

El passat dijous dia 3 de juny vam anar d’excursió a la platja. Vam sortir de l’escola i vam caminar fins a la platja de Badalona.

De camí cap allà vam passar per diferents indrets de Barcelona com ara la Trinitat Vella, Santa Coloma, Sant Adrià i Badalona. També vam estar caminant una bona estona pel costat del riu Besos, on vam fer una parada per esmorzar.

Un cop vam arribar a la platja ens vam refrescar i vam fer diferents jocs: vòlei, disc volador, futbol, pales… i finalment vam dinar. Després ens va recollir l’autocar al mateix port de Badalona i vam tornar a l’escola.

Va ser un dia molt intens i vam acabar molt cansats, ja que vam caminar 14 km, però va valdre la pena per després arribar a la platja i passar-nos-ho d’allò més bé!

Fent CLIC AQUÍ podreu veure diferents fotos que vam fer.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *