CASTANYADA 2023!

Hola famílies de 3r,

El passat dimarts 31 d’octubre, tota l’escola vam celebrar la festa de la Castanyada. Els infants de 3r durant el matí vam estar preparant els tastets de tardor i després vam baixar al pati per estar tots/es junts/es, menjar-nos les castanyes i ballar al ritme diferents cançons!

A la tarda ens vam reunir alumant, mestres i famílies al pati de l’escola per fer els diferents balls de la castanyada i menjar-nos els tastes de tardor i panellets que cada grup havia preparat i així poder fer tots/es junts/es una mica de festeta, ja que ens agrada moooooooolt! Va ser un dia de seguir la tradició, de fer diverses activitats, de ballar molt i sobretot… De passar molts bons moments!

Per veure diferets fotografies del que vam fer durant la jornada podeu fer CLIC AQUÍ, esperem que us agradin!