LA CONTAMINACIÓ DELS MARS I OCEANS

Hola famílies de 2n!!

Després de treballar durant unes quantes sessions l’efecte hivernacle, el canvi climàtic, el reciclatge, la contaminació… vam decidir elaborar un mural sobre l’estat dels mars i oceans i de com això afecta als éssers vius.

Després de veure a classe molts vídeos, imatges, fer debats i parlar-ne sobre el tema de la contaminació de l’aigua vam pensar que seria interessant plasmar-ho perquè la resta de l’alumnat de l’escola fos conscient de la situació que tenim al nostre planeta i de la mateixa manera puguin reflexionar i ajudar a fer un món millor, cuidant-lo i respectant-lo pel bé de tothom.

A continuació podeu observar diferents fotografies de com ha estat el treball a l’aula, FENT CLIC AQUÍ.