DENVIP 2024

Hola famílies de la comunitat de mitjans,

Avui dia 30 de gener ha sigut el DENVIP (Dia escolar de la no-violència i la pau) i a l’escola ho hem celebrat compartint diferents activitats barrejant els nivells de 1r, 2n i 3r. Els nens i les nenes durant el dia hem estat fent activitats diverses al matí (tallers i jocs, visionat de curts, dibuixos, frases cèlebres, cançons…) i a la tarda hem realitzat un mosaic conjunt amb la resta d’infants de l’escola i les famílies que han vingut a participar.

Aquí us volem deixar una petita mostra de com ens ho hem passat. Per fer la pau i no fer ús de cap mena de violència els 365 dies de l’any!

Per veure les imatges de la jornada recordeu que haureu d’entrar al Drive amb el correu de l’escola del vostre fill/a.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *