Colònies 2024 – L’Espluga del Francolí

Bon dia famílies!

Aquests dies els alumnes de 2n i 3r de l’escola hem gaudit de les colònies d’enguany, ha estat una experiència molt enriquidora per a tots i totes, ho hem passat d’allò més bé i el bon temps ens ha acompanyat!

El primer dia vam visitar el CIAR de Montblanc, on vam aprendre moltes coses sobre l’art rupestre. A la tarda vam fer una caminada pel bosc, on vam descobrir els recursos que feien servir els homes primitius.

El dimarts els nens i les nenes van gaudir de dues jornades: Jocs i esports de sempre, i taller d’estampació, utilitzant elements naturals.

Ja el dimecres, i per tancar les colònies van dur a terme un taller de pintura rupestre.

Esperem que els vostres fills i filles hagin gaudit tant com ens ha semblat i els hi hagi resultat profitosa aquesta estada amb els seus companys i companyes!