Durant el primer trimestre, el nostre alumnat ha estat treballant amb molta constància i il·lusió a l’hort escolar. Hem plantat diferents tipus de verdures com la ceba, l’enciam i els pèsols, entre d’altres, i hem après a tenir-ne cura dia a dia.
Aquest projecte ens ha permès observar el creixement de les plantes, respectar els temps de la natura i valorar l’esforç necessari per obtenir bons resultats. Hem regat, netejat les parcel·les i treballat en equip per tal que l’hort estigués sempre en les millors condicions.
Ara, tot aquest esforç ja es veu reflectit en els resultats: ja comencem a collir els primers enciams!
Aquesta setmana, mestres de l’escola, teniu a la vostra disposició enciams de fulla de roure ecològics, sans i naturals, cultivats amb
molta dedicació pel nostre alumnat. Esperem que els gaudiu tantcom nosaltres hem gaudit veient-los créixer.
Seguim aprenent i creixent, dins i fora de l’aula.
Gràcies per llegir-nos!



