A tercer estem vivint unes setmanes molt especials a les sessions de CreaArt. L’aula s’ha convertit en un autèntic taller d’artistes on, entre pinzells, papers, colors i molta imaginació, estem preparant els decorats per a l’obra de teatre que representaran els nostres companys i companyes de 2n i 4t de primària.
Els alumnes s’han implicat molt en aquest projecte. Han treballat en equip, han compartit idees i han posat en pràctica tota la seva creativitat per donar forma als diferents escenaris que ajudaran a explicar la història sobre l’escenari. Cada decorat està fet amb molta cura, pensant en els detalls, els colors i els elements que ajudaran a transportar el públic al món de l’obra.
A més de gaudir molt del procés artístic, aquesta activitat també ens ha permès aprendre a col·laborar, escoltar les propostes dels companys i sentir-nos part d’un projecte comú dins de l’escola. Ens fa molta il·lusió saber que el nostre treball formarà part d’una representació tan especial!
Estem segurs que, quan arribi el dia de l’obra, els decorats ajudaran a crear una atmosfera màgica i que tots —actors, artistes i públic— gaudirem d’una experiència inoblidable. 🎭🎨


