2n Visita la Biblioteca de Pineda

A l’Escola Mediterrània gaudim molt de les visites a la Biblioteca de Pineda, i aquesta vegada no va ser una excepció!
En la nostra darrera sortida ens van explicar el conte “Allà on viuen els monstres”, que ens va captivar des del primer moment. A partir de la història, ens vam endinsar en un seguit d’activitats ben engrescadores.

Primer, per grups, vam descobrir diferents monstres amagats en diversos escenaris i fins i tot vam trobar-hi petits llitets! Després vam explorar i investigar altres llibres de monstres, ampliant el nostre imaginari i aprenent moltes curiositats.

Per acabar, vam donar ales a la creativitat i cadascú va poder crear el seu propi monstre. Va ser una experiència divertida, plena d’aprenentatges i de moments que recordarem amb il·lusió.

Ens ho vam passar genial… i segur que hi tornarem!

Adjuntem fotos

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut