Colònies a la Molina!

La setmana passada, el grup de 6è vam marxar a la Cerdanya, més concretament a la Molina, per acomiadar el curs com es mereix!

Només arribar vam conèixer als dos monitors que ens acompanyarien durant els 4 dies que estaríem allà, i ens va donar la benvinguda una calamarsada de muntanya! Però això no ens va fer enrere, i amb les nostres bicicletes vam gaudir d’uns paisatges espectaculars!

El dia següent vam pujar fins a la cova d’Anes, i vam explorar-ne el seu interior! Després vam baixar a Prullans per muntar a cavall i fer una passejada per la zona, i a la nit, ens vam endinsar als boscos jugant al “caçador”.

El tercer dia vam agafar les motxilles i vam pujar fins al refugi de Costa Rasa, a 2050m. d’altitud! Aquesta pujada ens va deixar unes vistes precioses, i fins i tot vam poder fer volar estels! Acabats de dinar, vam conèixer millor aquesta zona fent una cursa d’orientació només amb mapa i brúixola, i a la nit, Discoteca a la muntanya!

Finalment, l’últim dia vam baixar a fer escalada, i per acomiadar-nos de la Cerdanya, vam menjar una fideuà a la vora del llac.

Volem donar les gràcies a l’equip dels Isards, als nostres monitors, en Carles i en Dani, i al meravellós equip de cuina per donar-nos aquesta experiència inoblidable!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut