PREINSCRIPCIÓ 24-25

Oferta Inicial
DATES DE LA PREINSCRIPCIÓ
Educació infantil (3-6 anys), educació primària i educació secundària obligatòria
Presentació de sol·licituds:

• Educació infantil (3-6 anys) i educació primària: del 6 al 20 de març
  • Educació secundària obligatòria: del 8 al 20 de març

Matrícula:

• Educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria: del… Llegeix més»

DONEM COLOR AL PATI!

Hem donat color al pati, plantant diferents tipus de flors i plantes a les noves jardineres. La classe de les tortugues van triar la menta i la calèndula. Una vegada feta la feina de jardiners i jardineres, vam sortir a mesurar les plantes per fer… Llegeix més»

L’HIVERN A I3

Els nens i les nenes de la classe dels peixos estem molt engrescats amb les propostes d’hivern que estem treballant.
No necessitem guants, gorro i bufanda perquè no està fent massa fred però tot i així estem aprenent molt. Hem començat a fer mandales amb… Llegeix més»

SESSIONS D’ART I TRAÇ A I3

Durant les sessions d’Art-traç gaudim tot experimentant diverses tècniques artístiques i alhora desenvolupem i millorem la nostra precisió, la coordinació oculomanual i la força de prensió. Tot un repte que aconseguim passant-nos-ho d’allò més bé. Voleu veure com ens agrada?
Alumnes d’I3
Cliqueu a continuació i podreu… Llegeix més»

El Nadal a l’Escola Mediterrània!

Benvolgudes famílies,
Durant aquests dies hem gaudit d’allò més! Hem tancat el trimestre amb activitats relacionades amb Nadal. Amb aquest article volem fer-vos arribar un petit recull d’imatges!! Podeu accedir a les fotografies clicant a la imatge:

Aprofitem per desitjar-vos unes bones festes!
Els mestres i els… Llegeix més»