Educació Infantil: I5

CURS 23 – 24

Nosaltres som la classe de P5 A  “ELS MICOS  “

Nosaltres som la classe de P5 B “ELS POLICIES

Hola famílies!!!!💚

Benvinguts i benvingudes al nou curs escolar 23-24. Comencem un nou curs molt emocionant i volem compartir amb tots/es vosaltres molts moments d’aquests, mitjançant la web.

Aquest curs som els més grans i estem molt contents!. Mica en mica us anirem mostrant fotos d’aquests primers mesos a l’escola!.

SORTIDA A CAN COLL

La nostra primera sortida del curs a Can Coll la vam gaudir molt, ens va fer un dia fantàstic per passejar pel bosc, veure les petjades dels animals i agafar elements de la natura per després treballar a l’escola!.

També vam fer una activitat ” La Casa dels Petits” tot jugant i aprenent molt del bosc de Collserola.

CONTES DE TARDOR

Hem anat a la Biblioteca de l’escola per escoltar i

llegir contes de tardor i de por i hem trobat un conte

que ens ha agradat molt :” El Pipinxo”.

Ens ha ajudat a entendre que el treball en equip és molt important i

hem compartit el dibuix del conte en petits grups barrejant les dues

classes: Policies i Micos.

VISITA A LA COMISSARIA DELS MOSSOS

D’ESQUADRA

La Classe d’I5B , com que aquest curs som la

classe dels Policies, hem anat a visitar la Comissaria dels Mossos d’Esquadra de Sabadell amb els nostres companys Els Micos. Ens va agradar molt pujar a les furgonetes i conèixer les instal·lacions!.

LECTURA AMB ELS NOSTRES PADRINS

Els nostres Padrins/es han vingut a llegir-nos contes de quan eren

petits i hem compartit una estona molt bonica escoltant com ens

llegien els seus contes. Us estimem molt!

REPRESENTACIÓ DELS MÚSICS DE BREMEN

Durant aquestes setmanes hem estat treballant

el conte dels Músics de Bremen: els

personatges, les músiques… . Com que ens

ha agradat molt hem ballat les seves músiques

i ens hem animat a fer la representació  convertint-nos en els animals i lladres del conte. Ens hem fet unes diademes per fer la caracterització i avui els nostres companys d’I3 i d’I4 ens han vingut a veure. Hem gaudit molt i ho hem molt bé!

HA ARRIBAT EL TIÓ

Avui ha arribat el Tió a la nostra classe , és molt petit i l’hem de cuidar molt!.

NADAL A L’ESCOLA

Acabem el trimestre gaudint a l’escola de la celebració del Nadal : Concerts de Nadal, Cagant el Tió, rebent els Patges a la nostra escola, fent manualitats de Nadal, compartint molts moments màgics amb els companys/es i mestres. Bon Nadal Famílies !. Ens veiem a la tornada.

ELS REIS HAN ARRIBAT

Tornem a l’escola després de gaudir molt de les festes de Nadal i, quina sorpresa a l’arribar: Els reis també ens han deixat alguns regals a les nostres classes: jocs de construccions, ninos , trencaclosques, jocs d’experimentació … .

LLEGIM AMB ELS NOSTRES PADRINS

El divendres passat els nostres padrins/es ens van regalar una estoneta de lectura al porxo i tots junts vam gaudir amb els contes que van escollir per compartir amb nosaltres.

VISITA MOSSOS

Han vingut dues famílies de l’escola que treballen de Mossos i ens han ensenyat el Casc, l’armilla i hem pogut pujar a les seves furgonetes. També ens han explicat quina és la seva feina i com hem de demanar ajuda sempre que ho necessitem!.

CELEBREM LA LLENGUA MATERNA

El passat 21 de Febrer va ser el dia de a LLengua Materna i ho vam cel·lebrar fent activitats relacionades amb la llengua, conjuntament amb els nostres Padrins/es. Finalment, vam decorar el vestíbul de l’escola amb les nostres flors !

TEATRE EN ANGLÈS

El 22 de Febrer tots els nens i nenes d’infantil vam gaudir de l’espectacle en anglès ” The Three little Pigs”. Vam ballar, cantar i aprendre molt!

SORTIDA AL CRAM

El dimecres passat vam gaudir molt amb la nostra visita al CRAM , vam aprendre molt sobre la importància de reciclar, respectar els animals i com actuar en cas de veure un animal en perill. Vam fer un simulacre entre tots de com rescatar a un dofí i també vam conèixer les tortugues marines que estan al CRAM!.

Va ser un dia molt bonic ja que també vam compartir estones de joc al Parc Nou i a la Platja!.

CELEBREM L’ARRIBADA DE LA PRIMAVERA

Hem acabat el trimestre celebrant l’arribadade la Primavera i hem gaudit molt amb els nostres companys fent diferents espais relacionats amb la Primavera:

• Experimentació amb elements de la Natura
  • Construccions amb elements naturals.
  • Dibuix al Natural de plantes
  • Contes i titelles de primavera
  • Juguem amb les llums i els colors primaverals
  • Toca -toca elements de la Natura
  • Els nostres sentits es desperten
  • Jocs d’exterior : fem un estel

Ens ho hem passat molt bé, ja podeu gaudir veient un petit recull de fotos!

COLÒNIES EL XALOC

Hem viscut l’experiència de les nostres primeres colònies i ens ha agradat molt. Hem compartit molts moments màgics, hem rigut, hem ballat molt, hem jugat , hem pintat, ens hem samarretes, hem dormit junts … i el més important :

Conviure tots junts i aprendre els uns dels altres!.

Ens emportem molts records i vivències tant els mestres com nosaltres!.