PREINSCRIPCIÓ CURS 2024 – 2025.

Pels que no vau poder venir us deixem una visita virtual al centre.
Cliqueu i mireu!!

PREINCRIPCIÓ CURS 2024-20205

Calendari i els terminis:

Document Preinscripció CURS 2024 – 2025

• Del 6 al 20 de març de 2024 (a partir de les 9 hores): presentació de sol·licituds
  • Difusió de l’oferta: 5 de març

• Presentació documentació: fins el 22 de març
        Informe Barem Provisional
  • Del 17 al 22 d’abril de 2024: presentació de reclamacions per a la llista amb puntuació provisional:
  • LLISTAT AMB BAREM PROVISIONAL
  • 25 d’abril de 2024: publicació llista amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions
  • Informe Barem Definitiu
  • 30 d’abril de 2024: sorteig a les 11h per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts
  • 2 de maig : publicació llista ordenada

El número de desempat del sorteig per a les preinscripcions  del curs 2024 – 2025 és:

__________

• Del 29 al 31 de maig de 2024: ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes sense plaça assignada a cap centre
  • 7 de juny de 2024: oferta final de places escolars
  • 10 de juny de 2024: llista d’alumnes admesos i llista d’espera

LLISTA ADMESOS                LLISTA D’ESPERA

Les famílies que han estat assignades al nostre centre han de passar per secretaria per recollir la documentació i demanar dia i hora per formalitzar la matricula.

L’horari del centre durant aquests dies és de 9 a 13:30 h.

A l’hora de formalitzar la matriculació:

• Del 18 al 26 de juny de 2024: matriculació

Les famílies que han estat assignades al nostre centre cal que formalitzin la matrícula del 18 al 26 de juny.

CARNAVAL 2024

🎉🎊🎶 CARNAVAL 2024 🎉🎊🎶

Un any més celebrem el Carnaval al Mas Boadella!

El dilluns 5 de febrer a la tarda va arribar el Rei Carnestoltes al Mas Boadella i tot l’alumnat de… Llegeix més»

JORNADES CULTURALS 2024: L’ART

JORNADES CULTURALS 2024
EL MÓN DE L’ART

Aquest any la temàtica de les Jornades Culturals ha sigut “EL MÓN DE L’ART”.
Al llarg de la setmana, tots els infants de l’escola han fet diferents tallers i activitats relacionats amb aquest tema, treballant diferents artistes, tècniques,… Llegeix més»

DINAMITZACIÓ DE PATI

estem molt contentes i contents de poder-vos dir que….ja han començat els jocs de pilota al pati de primària!
Després de dos anys de pandèmia i de moltes reunions amb els representants del consell d’Escola d’alumnes (de P5 a 6è), la setmana del 27 de… Llegeix més»

Jornada de Portes Obertes 2023

el dijous 23 de febrer de 2023 a les 15:15h us convidem a la Jornada de Portes de Obertes de l’escola Mas Boadella amb la finalitat de que pugueu conèixer el nostre projecte educatiu i les nostres instal·lacions. No es necessita reserva ni inscripció… Llegeix més»

LLISTAT DE LLIBRES DE TEXT 2022-2023

Benvolgudes famílies,
a continuació us facilitem el llistat de llibres de text i les novel·les de lectura per als alumnes d’educació primària per al proper curs 2022-2023.
Recordeu que l’AMPA és qui s’encarrega de la gestió de la venda de llibres així com del projecte de socialització… Llegeix més»