Educació Infantil: I4

CURS 23- 24

Nosaltres som la classe de P4 A  “ELS CONILLS

Nosaltres som la classe de P4 B  “LES PAPALLONES”  “

Hola famílies!!!!💚

Benvinguts i benvingudes al nou curs escolar 23-24. Comencem un nou curs molt emocionant i volem compartir amb tots/es vosaltres molts moments d’aquests, mitjançant la web.

SORTIDA AL BOSC DE LA SALUT

Aquest primer trimestre hem fet la nostra primera sortida de Tardor al Bosc de la Salut, vam gaudir molt del bosc i vam fer molts jocs de descoberta trobant diferents elements de la natura.

NADAL A L’ESCOLA

Acabem el trimestre gaudint a l’escola de la celebració del Nadal : Concerts de Nadal, Cagant el Tió, rebent els Patges a la nostra escola, fent manualitats de Nadal, compartint molts moments màgics amb els companys/es i mestres. Bon Nadal Famílies !. Ens veiem a la tornada.

TEATRE EN ANGLÈS

El 22 de Febrer tots els nens i nenes d’infantil vam gaudir de l’espectacle en anglès ” The Three little Pigs”. Vam ballar, cantar i aprendre molt!

SORTIDA AL MNACTEC

Divendres 8 de març els dos grups d’I4 vam fer una visita al Museu Nacional de la Ciència i la tècnica de Terrassa i vam gaudir molt fent l’activitat EXPLORA realitzant diferents jocs d’experimentació i manipulació.

CELEBREM L’ARRIBADA DE LA PRIMAVERA

Hem acabat el trimestre celebrant l’arribadade la Primavera i hem gaudit molt amb els nostres companys fent diferents espais relacionats amb la Primavera:

• Experimentació amb elements de la Natura
  • Construccions amb elements naturals.
  • Dibuix al Natural de plantes
  • Contes i titelles de primavera
  • Juguem amb les llums i els colors primaverals
  • Toca -toca elements de la Natura
  • Els nostres sentits es desperten
  • Jocs d’exterior : fem un estel

Ens ho hem passat molt bé, ja podeu gaudir veient un petit recull de fotos!