Educació Infantil: I3

CURS 23 – 24

Nosaltres som la classe de I3 A  “ELS COLORS “

Nosaltres som la classe de I3 B  “LES CRISPETES”

Hola famílies!!!!💚

Benvinguts i benvingudes al nou curs escolar 23-24. Comencem un nou curs molt emocionant i volem compartir amb tots/es vosaltres molts moments d’aquests, mitjançant la web.

PRIMERS DIES A L’ESCOLA

Els primers dies d’escola a I3 tenim molts moments especials, llàgrimes, il·lusions, coses noves, nous reptes, descobriments, enyorança, retrobaments, somriures… De mica en mica tot es calma, i l’escola es converteix en un espai on gaudir, jugar, explorar i descobrir …

Aquí teniu un petit recull d’imatges de com hem viscut aquestes primeres setmanes a les aules d’I3.

HA ARRIBAT EL TIÓ

Avui ha arribat el Tió a la nostra classe , és

molt petit i l’hem de cuidar molt!.

SORTIDA AL BARRI

Aquest primer trimestre hem fet la nostra primera sortida matinal al

nostre barri i ens ha agradat gaudir una estoneta tots junts !.

NADAL A L’ESCOLA

Acabem el trimestre gaudint a l’escola de la celebració del Nadal : Concerts de Nadal, Cagant el Tió, rebent els Patges a la nostra escola, fent manualitats de Nadal, compartint molts moments màgics amb els companys/es i mestres. Bon Nadal Famílies !. Ens veiem a la tornada.

TEATRE EN ANGLÈS

El 22 de Febrer tots els nens i nenes d’infantil vam gaudir de l’espectacle en anglès ” The Three little Pigs”. Vam ballar, cantar i aprendre molt!

FESTA DE LA PRIMAVERA

Hem acabat el trimestre celebrant l’arribadade la Primavera i hem gaudit molt amb els nostres companys fent diferents espais relacionats amb la Primavera:

• Experimentació amb elements de la Natura
  • Construccions amb elements naturals.
  • Dibuix al Natural de plantes
  • Contes i titelles de primavera
  • Juguem amb les llums i els colors primaverals
  • Toca -toca elements de la Natura
  • Els nostres sentits es desperten
  • Jocs d’exterior : fem un estel

Ens ho hem passat molt bé, ja podeu gaudir veient un petit recull de fotos!