PRIMER CONSELL D’ESCOLA DEL CURS 23-24

Estimades famílies,

estem molt contents i contentes de poder-vos informar que el passat dijous 28 de setembre vam celebrar el primer consell d’escola d’aquest curs escolar. Com ja sabeu, el consell d’escola el formen representants d’I5 fins a 6è i en ell es tracten temes que afecten a la convivència. El curs passat vam estar treballant en la introducció de la pilota al pati de primària i d’altres activitats com la bibliopati i els jocs de taula.

Aquest curs vam tornar a repassar tots els acords estipulats del curs passat; entre d’ells, recordar el calendari i els torns de pilota mensuals.

Com a novetat aquest curs iniciarem tots els divendres els patis temàtics. L’alumnat de primària podrà gaudir de diferents espais i activitats a l’hora d’esbarjo. Totes aquestes activitats van ser propostes que els/les alumnes de cada grup van formular en el consell d’escola.  Voleu saber quines activitats es faran? Doncs seguiu llegint!

1- Just dance: un espai pensat per poder gaudir de la música i del ball.

2- Jocs gegants: al porxo del pati podrem gaudir de jocs com el Mikado, el tres en ratlla, punteria…

3-Manualitats: si ets fan de fer pintar i fer cosetes amb les mans, aquest és el teu espai a les taules de pícnic del pati.

4- Bibliopati: a la biblioteca de l’escola trobaràs un espai on poder gaudir d’una estona de lectura.

5- Jocs de taula: i si fem un partideta a jocs de cartes, o fem una partideta a l’oca, al parxís, als escacs…?

Aquest divendres 6 d’octubre comencem aquest projecte amb molta il·lusió! Quines ganes!!!