L’alumnat de 6è de l’escola Mas Boadella ens classifiquem per al campionat d’Scrabble!!

Els i les alumnes de sisè curs de primària de l’escola ens hem classificat en el campionat d’Scrabble que ha tingut lloc a l’escola Vedruna El Carme de Sabadell. Sis parelles d’alumnes de l’escola Mas Boadella hem competit en aquest torneig, juntament amb les escoles Jaume Viladoms, Sant Nicolau i l’escola El Carme de Sabadell.

El torneig ha consistit en tres rondes en què els/les participants s’han enfrontat per aconseguir la millor puntuació en la formació de paraules en català. L’Scrabble contribueix a millorar la comunicació lingüística, la competència social i la matemàtica.

Després de la competició, s’ha dut a terme el lliurament dels premis. La nostra escola s’ha classificat en segona posició! A més, hem passat una jornada molt divertida!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *