JORNADES CULTURALS 2024: L’ART

JORNADES CULTURALS 2024

EL MÓN DE L’ART

Aquest any la temàtica de les Jornades Culturals ha sigut “EL MÓN DE L’ART”.

Al llarg de la setmana, tots els infants de l’escola han fet diferents tallers i activitats relacionats amb aquest tema, treballant diferents artistes, tècniques, història, cultures… Aquests tallers s’han realitzat barrejant a tots els nens i nenes entre els diferents nivells.

Els infants d’infantil (I3, I4 i I5) han elaborat una escultura amb material reciclat, s’han fet un autoretrat i tot l’alumnat a la vegada han pintat un collage-mural. Per la seva part, l’alumnat de primària ha treballat l’art xinès i la tinta xina, estampació amb pintures amb material reciclat i un mural de colors i formes geomètriques variats.

Aquest curs excepcionalment, el dimarts dia 6 de febrer al matí, vam treballar el Dia internacional de les dones i les nenes en la ciència. Cada grup ha fet activitats entorn una dona científica i amb totes les feines elaborades pels infants es farà una petita exposició a l’escola.

De dimarts a dijous a la tarda algunes famílies han col·laborat amb tallers i activitats relacionades amb el món de l’art, gràcies famílies!

I per acabar, l’alumnat de 6è ha estat treballant durant el curs a l’aula “el Reportatge” i aquesta setmana de Jornades Culturals han volgut fer el seu propi Canal de Telenotícies, aquí podeu veure varis reportatges i que bé que ho fan!

CANAL DE REPORTERS I REPORTERES

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *