ELS/LES MEDIADORS/ES DE PATI I ELS/LES MEDIADORS/ES SANITARIS/ES

Els/les mediadors/es i els/les sanitaris/es  han arribat a l’Escola Mas Boadella

Noa i Saúl, alumnes de 6è

El dimarts 24 d’octubre van arribar al pati els/les mediador/es i els/les mediadors/es sanitaris/es de 6è.

Els mediadors ajudaran a resoldre els problemes del pati. I els sanitaris quan algú es fa mal, li portaran gel i posaran tiretes.

Els mediadors i sanitaris no seran sempre els mateixos es canviaran mensualment.

Sempre hi hauran dos al pati dels petits i dos al pati dels grans menys els divendres.

Esperem que tot surti molt millor amb els mediadors i no n’hi hagin tants conflictes. I si hi ha algú que es solucioni ràpid.

Fins aquí la informació dels mediadors i dels sanitaris.

a continuació us deixem amb un reportatge que han elaborat els/les alumnes de 6è sobre el projecte de patis temàtics que vam iniciar el passat divendres 6 d’octubre.

L’ORIGEN DELS PATIS TEMÀTICS

A l’octubre a l’escola Mas Boadella

han començat els patis temàtics

La classe de 6èB

L’alumnat de primària (de 1r a 6è) hem gaudit del primer divendres de patis temàtics.

Els nens i nenes de primària poden anar als diferents espais de diversió durant 20 minuts. En principi no es pot canviar per aprofitar més l’estona.

Els tallers que es poden fer són:

• Just dance: Es fa al gimnàs és per ballar una estona.
  • Manualitats: Es realitza a les taules de pícnic on l’alumnat gaudeix pintant i fent papiroflèxia.
  • Els jocs gegants: Es fan al porxo de l’escola. On es fan servir jocs de taula on es fan servir jocs de taula gegant.
  • Els jocs de taula: L’espai es en el menjador. On l’alumnat fan partides molt divertides.
  • Bibliopati: En la biblioteca es pot gaudir de la lectura i de bons llibres.

Cliqueu aquí per veure les fotografies de cada espai.

Fins aquí la nostra notícia. Esperem gaudir molt dels patis temàtics.!!