CELEBREM EL DIA DE LA PAU

El dimarts 30 de gener vam celebrar a l’escola, tots plegats, el dia mundial de la PAU per commemorar aquest dia tan especial i tant necessari actualment.

Tots els nens i nenes, des dels més petits fins als més grans vam pintar cors i vam muntar un mural amb silueta de cor amb missatges i paraules boniques.

Els més grans de l’escola, van tenir la iniciativa de dedicar un espai al pati de l’escola de la Pau, i van pintar un banc de color verd amb un colom blanc. Amb l’ajuda de l’Andrés i del Fran, ho hem pogut aconseguir. Per inaugurar aquest banc els nens i nenes de cicle superior van exposar un manifest amb la finalitat de trobar un lloc de calma, de pau…, d’ajudar a resoldre conflictes i poder reflexionar.

“Si volem aconseguir una pau veritable en aquest món hem de començar amb els nens, i si creixen en la seva innocència natural, no haurem de lluitar, sinó que anirem de l’amor a l’amor i de la pau a la pau, fins que per fi, tots els racons del món estiguin coberts de pau i amor”.  Mahatma Gandhi