1r Consell d’Escola del curs

Avui, dimecres 5 d’octubre, hem celebrat el primer consell d’escola després de dos anys de pandèmia. Ens ha emocionat molt poder reunir a tots els/les representants de cada grup classe, des de P5 fins a 6è. Els consells d’escola són de caràcter mensual i en aquests moments de trobada, els/les alumnes del centre exposen a la resta de companys/es els diferents temes de convivència i/o organització escolar que preocupa al seu grup.

En aquest primer consell hem tornat a recuperar el tema de “Quin és el nostre pati ideal?” i com podem organitzar el tema dels jocs de pilota a l’hora d’esbarjo?

A cada representant se li ha facilitat una carpeta amb un llibreta de notes, i un qüestionari sobre el nostre pati. Al llarg d’aquest mes, cada grup classe haurà de treballar i desenvolupar diferents propostes per millorar el pati d’educació primària i portar totes aquestes propostes al següent consell d’escola que tindrà lloc al mes de novembre.

Estem molt contents i contentes de tornar a iniciar aquest projecte que va quedar aturat per la pandèmia!

Us deixem les fotos del moment!