🎄🎆⛄❄️ El Nadal al Mas Boadella 🎄🎆⛄❄️

Al Nadal ja ha arribat i amb vosaltres famílies ho volem celebrar!!

Després d’aquests dos anys on hem viscut les nadales en línia, per fi podem tornar a gaudir del nostre concert de Nadal amb les famílies. I encara que la majoria va poder gaudir del concert presencial, per tots aquells que vulgueu repetir i gaudir del concert o veure’l per primer cop,… us deixem l’enllaç.  Que tingueu un Bon Nadal!!

Moltes gràcies famílies per la vostra col·laboració !! ☺️

Concerts de Nadal

Fotos:  Infantil      Primària Grups A         Primària Grups B

Llista de reproducció

ENS APROPEM A LA RESIDÈNCIA “JARDINS DE CASTELLARNAU”

El passat dilluns 19 de desembre, l’alumnat de 6è juntament amb mestres de l’escola i l’equip directiu vam fer una visita a la residència “Jardins de Castellarnau”. Arrel d’aquests dos anys de pandèmia, les visites per apropar-nos a la residència vam quedar aturades. Aquest curs, sembla que la situació torna a la seva normalitat i hem volgut reprendre aquesta activitat tan especial.

L’alumnat de 6è va cantar les nadales que van preparar a l’escola i els avis i àvies es van posar tan contents que també ens van voler cantar diferents nadales. Veure les cares d’emoció i d’il·lusió de petits i grans va ser un moment únic. Així mateix, l’alumnat va fer entrega d’unes felicitacions de Nadal ben maques i, per acabar amb aquesta trobada vam poder gaudir d’una estoneta de Bingo plegats.

Mireu quin moment més emotiu vam viure!

Ha arribat el gran dia del Tió de Nadal a Infantil i Cicle Inicial!             El Tió de Nadal - Anem de Colònies

Pssss Psssss famílies!!

Avui dimarts 20 de desembre, quan hem entrat a l’escola feia una mica de pudoreta i això és degut a que el Tió de Nadal ja està preparat per “cagar”.

Durant aquests dies les nenes i els nens de l’escola l’han alimentat a base de galetes, bombons, fruita…i el Tió s’ha anat engreixant…engreixant fins que ha estat preparat per deixar-nos un bon regal!

Voleu veure com ho han viscut els nostres infants aquest matí??

INFANTIL

PRIMÀRIA

P3 A

P4 A

P5 A

1R A

2N A

P3 B

P4 B

P5 B

1R B

2N B

La Nit de Cap d’Any de 4t, 5è , 6è i Gimcana de Nadal de 3r

Famílies!

Avui dimecres 21 de desembre hem pogut celebrar la nit de Cap d’Any amb els/les alumnes de 4t, 5è i 6è.

Mireu, mireu!!

Amb els infants de 3r hem pogut realitzar una gimcana per trobar un tresor!

Cliqueu aquí per veure les fotos!

Un dia molt especial…els patges reials ens han vingut a veure!

Avui dimecres 21 de desembre, els patges reials dels reis Melcior, Gaspar i Baltasar han vingut a l’escola per tal que els hi puguem fer entrega de les nostres cartes i dels nostres millors desitjos per a aquest any 2022 que està a punt de començar!

Seguint un horari establert, cada grup classe ha pogut fer entrega de la carta de grup i els/les alumnes que han volgut han deixat la seva carta personal dins del sac del seu patge preferit. Ha estat un moment molt màgic i especial!

Voleu veure com d’especial ha estat aquest dia?? Entra aquí.