COLÒNIES 6è – ESTERRI D’ÀNEU – 4t.DIA

BONA NIT A TOTHOM!!!

Ahir a la nit, vam fer l’activitat de nit “Pintant en la foscor” i vam al·lucinar amb els dibuixos que vam fer.  Vam crear efectes curiosos jugant amb les llanternes, papers de colors i una càmera exposant durant un període de temps de 10-15 segons en la foscor.  Esperem que us agradin!

Avui ens hem llevat i després d’esmorzar ens esperava “La Casa de l’Ós” a Isil.  L’activitat té per objectiu conèixer l’ós bru (Ursus Arctos), el mamífer més gran que habita als Pirineus.  Ens hem centrat en conèixer l’espècie, quina és la seva alimentació, el seu hàbitat,…  Després hem fet un recorregut fins un mirador per conèixer de ben a prop l’hàbitat que aquesta espècie comparteix amb molts altres animals.

Després de dinar, els mestres del Camp ja ens esperaven per fer l’última activitat de la tarda “Estirant el fil”.  Hem conegut totes les fases del procés d’obtenció de fil de llana. I hem descobert tots els passos que ha de seguir la llana des de que surt de l’ovella fins que tenim un objecte acabat. Nosaltres hem fet una bola de llana amb feltre.  Ens ho hem passat genial!!! Ja veureu com han quedat.  Som uns artistes!!!

Berenar, visita al poble, sopar i… per fi, LA GRAN FESTAAAAAA!!!!  Ens hem posat maquíssimes i maquíssims i ja estem ballant sense parar!!!!  Ens ho estem passant més que bé!!!

Per cert, ens han encantat tots els comentaris, famílies, mestres i alumnes de 6è.!! Mil gràcies!!! Ens han encantat!!!

Us enviem una abraçadota gegant d’ós bru!!!  Alumnes de 6è i mestres.

P.D.:  Demà és l’últim dia i no volem marxarrrrrrr!!!!!!

1. Ruth Quel

Que guapísimos todos que alegré saber que lo an disfrutado a válido la pena en viaje ,,,, cariño mío hay se pone las pilas para hacer su maleta ok ponga atención a todo vale,,aquí le esperamos cariño mio descansa ya nos veremos por la noche besitos

2. María Díaz

Wowwwww!! ??
    Pero que bellezones todos!!! Madre mia a bailaaaar!!
    Que día más chulo el de hoy, y espectacular lo de anoche con las luces de las linternas!! Increíble!!!
    Mañana ya os tenemos de vuelta!! ahora toca contarnos todas las cosas bonitas del viaje.
    Laura cariño mañana nos vemos, te esperamos con muchísima ilusión!! ?
    Recoge todo bien en la maleta, no os olvidéis nada?
    Muchos besos princesa! ??
    Gracias a las profes por hacer este viaje posible y mantenernos tan bien informados con estos súper mensajes que esperamos con tanta ilusión!! ??

3. Daniel perez

Holaaaa a todos se os tiene que haber pasado el tiempo volando con tanta actividad y experimentando. Verdadera envidia sana que e tenido al ver todos estos dias vuestras fotos. Un millon y medio de gracias a LOS PROFRES que os lo habeis currado con los monstruitos de cada casa y a ti Lucas mi vida disfruta del final de las colonias hasta el ultimo minuto, tengo que decirte que te veo guapisimo un besuchon mi pocholo. Recojete bien la maleta y en el cole nos vemos. Adeuuuuuu

4. Marta

Sou uns i unes artistes amb l’escriptura de llums i la figura de llana!!!
    Marc estic desitjant veure el resultat!!! Ja té el seu lloc al cotxe junt amb la de Roger i he vist que és de color diferent, quedarà genial!!
    Esteu tan guapos i guapes, suposo que estareu cansades i cansats de tan moure les caderes!!!
    Doncs ara sí que sí, és hora de tornar aquí tothom us estem esperant, però encara queda gaudir de tot el que us ofereix aquest divendres!!
    Profes mil gràcies, trobo a faltar fotos de vosaltres jejejeje.
    Bon viatge de tornada i fins despres.

5. Silvia

6. Tania romero

Pero q bellezas ?? q pena q ya se termina , disfrutar de las ultimas horitas xic@s y exprimirlas al maximo ? que tengais un buen viaje de vuelta a casita aqui los papis y hermanos os esperamos con los brazos abiertos ?? besitos ??

7. companys i companyes de sisè

Hola mestres, companys i companyes!
    DOA E. Hola! Desitjo que ho hàgiu passat molt bé i que torneu aviat.

WISAL Hola! Com esteu? Espero que molt bé! les fotos han quedat molt boniques i volem que vingueu aviat perquè es molt avorrit estar sense vosaltres.

SAMARA Hola a tothom! Com esteu?Us ho esteu passant molt bé!!

SORAYA Hola! Espero que us ho hàgiu passat molt bé a la discoteca. Torneu aviat!! Adéu!

DUNIA Hola, com esteu? Les fotos han quedat molt boniques. Volem que torneu!

8. Fatima el maimouni

Que gupos estais todos y grandes !! Ha valido la pena , me encanta veros asi ,ahora queda disfrutar lo poquito que os queda , ayman te estaremos esperando con muchas ganas cariño , te quiere muchiiiisimo tu mami ??