COLÒNIES 6è – ESTERRI D’ÀNEU – 5è.DIA

MOLT BONA NIT A TOTHOM!!!

Avui és l’últim dia que estem a Esterri d’Àneu!!! Ens ha costat llevar-nos però després hem agafat molta energia gràcies a les creps que ens han fet les fantàstiques cuineres de la casa.  Després ens hem dirigit cap a Casa Gassia, una casa agro-ramadera del segle XIX i que es troba al centre del poble d’Esterri d’Àneu. Hem descobert a  través de l’estudi de la vida domèstica, els aspectes socioeconòmics, culturals i religiosos de la societat rural de l’època. Molt interessant!!! Que difícil viure en aquella època!!!

Després hem estat jugant al joc de les bitlles pallareses.  Hem fet dos grups i finalment hem empatat. El dinar ha estat molt bo i després d’acomiadar-nos, hem fet camí cap a Creixell.

El viatge de tornada a casa ha anat genial i ara ja sí, ja estem descansant.

Volem donar les gràcies als mestres del Camp (Neus, Mar, Marta i Òscar) per la gran feina que fan i per tot el que hem après, a les cuineres que ens han tractat molt bé i al personal de la casa per cuidar-nos en tot moment.

Us enviem mil abraçades de colònies i us volem agraïr el vostre recolzament dia rera dia!!!  Sou genials!!!  Alumnes de 6è i mestres.

P.D.1:  Moltíssimes felicitats als alumnes de 6è pel seu gran interès en totes les activitats.  Han treballat moltíssim i, de ben segur, que han après molt!!!  Ha estat un plaer compartir aquests dies amb els/les vostres fills/es.  Hem passat moments únics, irrepetibles i inoblidables. Quin gran grup que sou!!! De tot COR, una abraçada immensa!!! Per sempre… Sílvia i Olga.

P.D. 2: Per cert, de fotografies n’hi ha moltes més!!!  Ja us les farem arribar i esperem que us agradin moltíssim!!!