Fem papereres per reciclar material d’escriptura

L’Àrea de Residus del Consell Comarcal de la Noguera ha dissenyat una nova activitat per als centres educatius de primària de la Noguera per fomentar la recollida selectiva, en aquest cas de material d’escriptura obsolet: el concurs “Separem per guanyar!”. La dinàmica del concurs consisteix a recollir el màxim de quilos de residus durant el curs escolar 2023-2024, amb la data límit del 15 d’abril de 2024. Guanyarà el concurs el centre escolar que més quilos hagi recollit per alumne  (el valor serà el resultat de dividir els quilos de material recollits entre el nombre total d’alumnat registrat al centre).

El premi per al centre guanyador consisteix en una excursió al mes de juny de 2024 a la casa de colònies “Els Quatre Vents”, amb entrada als jocs d’aigua inclosa!

L’escola de Les Avellanes hi hem volgut participar amb moltes ganes: hem col·laborat conjuntament tots els nens i nenes de l’escola reutilitzant 3 caixes de cartró per convertir-les en papereres per dipositar-hi tot el material d’escriptura (dues les hem deixat a l’escola i la tercera l’hem portat a l’ajuntament). Per saber què podem llençar-hi i què no, hem creat uns cartells ben visuals. Podeu clicar damunt la següent fotografia per veure l’àlbum de fotos de tot el procés.

Us animem a totes i a tots a portar a l’escola o a l’ajuntament tot el material d’escriptura obsolet!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *