Ep famílies! Ja tenim repte!!
Dimarts a la tarda, els Blaus i Grocs vam trobar dues senyores ben curioses a les nostres aules. Al principi, no sabíem ben bé que volien, però després ens van començar a explicar que venien del camp i ens volien proposar un repte.
Resulta que eren les germanes Carme i Mariona Cabanes i, com sempre havien d’estar al camp treballant, mai havien pogut gaudir d’una Festa Major. Concretament, del cercavila dels gegants i capgrossos.
I és clar, nosaltres els infants de P4 que som molt espavilats i espavilades, no les podíem deixar així. Per aquest motiu, vam posar-nos d’acord i decidir que nosaltres els hi faríem unes gegantes ben maques i vistoses perquè puguin gaudir d’una Festa Major en condicions i com mereixen!
Tanmateix, no sabíem per on començar… Sort que a la maleta que van portar hi havia indicacions d’un artista tallerista: En Ramon Aumedes, expert a construir gegants i capgrossos.
Dit i fet, a la recerca del seu taller ens vam posar l’endemà.
Perquè gaudiu i pugueu seguir el fil, us deixem unes fotografies ben divertides del moment.


