TARGETES MONEDER PER ALS AJUTS DE MENJADOR

Volem aprofitar aquest espai per comentar-vos que estem a l’espera de rebre instruccions, de quin serà el procediment al nostre centre, per realitzar el lliurament de les targetes menjador.

A data d’avui només es lliuraven en 45 escoles de Barcelona.

Comentar també que 29 de les 33 escoles del districte de Sant Martí, hem fet arribar, mitjançant correus electrònics, la nostra demanda a que habilitin altres mecanismes de lliurament per ‘entrega d’aquestes targetes i no obliguin a les famílies a abandonar el confinament als seus domicilis, i així s’exposin a augmentar el nombre de contagis.

Quan tinguem nova informació,  no dubteu que us la farem arribar i la publicarem al WEB de l’escola.

Seguim en contacte.
Molta salut.