IMPORTANT: TARGETES MONEDER PER ALS AJUTS DE MENJADOR

Acabem de rebre instruccions des de la Gerència del CEB, pel lliurament de les targetes dels ajuts menjador, a la nostra escola.

En les properes 24h rebreu una trucada, per part de la Direcció del Centre.

Haureu d’ informar quina és l’opció escollida entre les 2 següents:

-Imprescindible disposar de la targeta en aquest moment.

-Recollir-la en el centre quan aquest torni a obrir, tot garantint l’import total de l’ajut.

En cas de escollir la 1a opció és recollirà la tarja, el proper dijous 26 de març, al pati de l’escola, seguint l’horari indicat. Penseu que no hi poden haver a l’escola més de 15 famílies i us recordem que cal extremar les mesures de seguretat (distància mínima de 1’5 m). Veniu si us plau una única persona, que sigui el representant autoritzat de l’alumne/a.

Escola L’Arc de Sant Martí