HALLOWEEN CRAFT CONTEST AWARDS 23-24

A L’Arc de Sant Martí, celebrem Halloween  amb un concurs al millor treball de plàstica inspirat en aquesta festa. Aquest any de nou les famílies podreu ajudar als vostres nens/-es i tornarà a ser un concurs familiar!

Feu servir la vostra imaginació i treballeu de valent, en família o no, per a guanyar  el premi al millor treball en cada categoria.

BASES DEL CONCURS:

1. Per a poder participar al concurs, cal ser alumne/a  de  l’escola  L’Arc de Sant Martí.
  2. El treballs han de ser originals, fets pels nenes i nenes, i si voleu, amb l’ajuda de les famílies. Si feu servir material reciclable, molt millor.
  3. Només es podrà presentar un treball per nen/-a.
  4. Els treballs han de portar el nom del nen/-a en un lloc no visible: sota, al darrere, en un costat,… amb el nom del curs.
  5. El termini de presentació de treballs comença el dia 16 i finalitza el 25 d’octubre de 2023, ambdós inclosos. No s’acceptaran treballs fora d’aquest termini. L’entrega de premis es farà el dia 30 per la tarda.

SELECCIÓ DEL MILLOR TREBALL

1. Les categories establertes seran:
  • The most original craft.
  • The most terrifying craft.
  • The most stunning craft.
  • The most sustainable craft.
  1. D’entre tots els treballs presentats el jurat seleccionarà un/-a finalista i un guanyador/-a per a cada categoria, en total 8 treballs.
  2. Tant els finalistes com els guanyadors seran premiats amb un diploma i un petit obsequi als millors treballs de plàstica “Halloween 2023”.

DO  YOUR  BEST  AND  GOOD  LUCK !!!

Àrea d’Anglès