CONSELL D’INFANTS

Divendres 6 d’octubre es va celebrar el 1r Consell D’Infants. El Consell d’infants està format per delegats i delegades des d’Infantil cinc anys fins a 6è, juntament amb la coordinadora COCOBE, la cap d’estudis i la directora. El Consell d’Infants és un espai assembleari on l’alumnat pot expressar les seves opinions, idees i preocupacions sobre assumptes que els afecten en el dia a dia a l’escola. El seu objectiu és promoure la participació cívica i donar veu a l’alumnat en la presa de decisions educatives fomentant els valors democràtics i de ciutadania.

En aquesta 1a convocatòria es van tractar els següents temes:

-Mascota de la biblioteca.
-Música en les celebracions escolars.
-Millores en el pati.
-Disfressar-se Halloween.