ARA L’ESCRIPTURA

Aquest curs la nostra escola ha participat en Ara, l’escriptura! . Projecte de recerca destinat a millorar les competències escrites de textos escolars en català que consisteix a fer formació als docents de 2n, 4t de primària i 2n d’ESO perquè puguin implementar intervencions d’aula innovadores. Per aconseguir els nostres objectius comptem amb el finançament de Recercaixa, de l’Obra Social La Caixa,  i del Ministerio de Economía y Competitividad, del Govern d’Espanya.

L’objectiu d’aquesta proposta és incidir en la millora dels resultats en expressió escrita de l’alumnat d’educació obligatòria d’escoles ubicades en contextos diversos, entenent que es tracta d’una competència bàsica que s’ha de treballar des dels nivells inicials de l’escolaritat.