ERASMUS +

Per primer any, la nostra escola L’Arc de Sant Martí  ha estat seleccionada pel SEPIE (Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació)  per dur a terme el projecte que ha presentat dins de l’Acció KA1 del programa Erasmus + amb el títol La nostra escola, punt de trobada de cultures.

Erasmus+ és el programa de la Comissió Europea per educació, formació, joventut i esport. Tindrà vigència des del dia 1 de gener de 2014 fins al 31 de desembre de 2020 i comporta un increment significatiu dels fons destinats al desenvolupament del coneixement i les habilitats.

El programa és la resposta de la UE als reptes socioeconòmics actuals. Es tracta d’una estratègia coordinada per al creixement i l’ocupació, anomenada Europa 2020, de la qual l’educació i la formació en són una part integral. La inversió en educació i formació es considera clau per al desenvolupament del potencial personal, l’adquisició de noves habilitats i l’increment de les perspectives laborals.

El projecte La nostra escola, punt de trobada de cultures, permetrà la mobilitat de dos mestres, els quals faran un curs a Malta a principis de setembre, que suposarà la millorà del nostre Pla d’Acció Tutorial, fer visible la nostra escola L’Arc de Sant Martí a Europa i la possibilitat d’establir relacions amb altres centres educatius.

cofinanciado

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *