ALUMNAT USUARI DEL SERVEI DE MENJADOR AL MES DE JUNY

FAMÍLIES USUARIES DEL MENJADOR ESCOLAR

Hola famílies,

Com ja sabeu, a partir de dilluns 7 de juny comença la  jornada intensiva.

Els infants del primer torn de menjador (EI 3-EI 4-EI 5, 1r i 2n), dinaran de 12:30h a 13:30h. Després  seran al pati amb al seu monitor referent i en el seu espai de joc, continuant amb els protocols i mesures aplicats durant el curs escolar.

Els infants del segon torn menjador (3r, 4t, 5è i 6è), dinaran de 13:30h a 14:30h. Després romandran, fent jocs tranquils, al menjador amb el seu monitor referent, respectant els mateixos protocols i mesures aplicats durant el curs escolar.

Per això, demanem a les famílies que vinguin a recollir als infants, per la porta principal, sobre les 14:30h, per poder fer una sortida esglaonada fins les 15:00h.

Els infants que marxin sols, sortiran cap a casa sobre les 14:45h, sortint per la porta del carrer Josep Miret (gimnàs).

Qualsevol dubte o aclariment, continuem sent als matins, de 8:45h fins les 9:45h, al menjador (porta de l´hort).

Endavant, que això ja s´acaba !

Salutacions !

Coordinadora de l’espai de migdia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *