ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Benvolgudes famílies,

Us informem  que aquest any tornarem a tenir piscina com activitat extraescolar.

El període d’inscripció comença el proper divendres 17 de setembre i finalitza el divendres 24 de setembre o en el seu defecte, al quedar totes les places ocupades.

Es realitzarà de manera presencial.

Ens podeu trobar a partir del divendres 17 al divendres 24 de 8:30 a 9:30h en la porta del darrera del menjador (hort) i en l’horari de tarda, el dimarts i el dimecres de 16:30 a 17:30h.

Sobre les demés extraescolars os donarem informació a partir del dilluns 20 de setembre.

Us esperem

AMPA L’Arc de Sant Martí

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *