BENVINGUTS I BENVINGUDES AL CURS 2021- 2022

Iniciem el curs 2021-2022, obrint les portes de l’escola amb la il·lusió de retrobar-nos de nou amb els alumnes, l’equip educatiu i les famílies.

Ens retrobarem tots el dia 13 de setembre a les 8:30h.

Us deixem algunes de les informacions que ja us han facilitat els tutors i tutores dels vostres fills i filles:

• Puntualitat:

Us preguem puntualitat tant en l’entrada com a les sortides per al bon funcionament de l’escola.

• Comunicació família-escola:

Si voleu comunicar alguna informació o fer alguna pregunta als mestres dels vostres infants ho heu de fer a través del correu electrònic. Si fos necessari, com a últim recurs, espereu que el/la mestre/a del vostre fill/a ja NO tingui alumnes al seu càrrec i demaneu de parlar amb ell o ella.

• Portes d’entrada i sortida de l’escola:
Grup Entrada mati

8:30h

Sortida mati

13:00h

(alumnat que no fa ús del menjador escolar)

Entrada tarda

15:00h

Sortida tarda

16:30h

Infantil 3 anys Porta gimnàs (c/Josep Miret) Porta principal Porta pista Porta gimnàs (c/Josep Miret)
Infantil 4 anys Porta pista Porta principal Porta pista Porta pista
Infantil 5 anys Porta pista Porta principal Porta pista Porta pista
1r Porta pista Porta principal Porta pista Porta pista
2n Porta pista Porta principal Porta pista Porta pista
3r Porta pista Porta principal Porta pista Porta pista
4t Porta principal Porta principal Porta pista Porta principal
Porta principal Porta principal Porta pista Porta principal

• Ús mascareta:

Alumnat d’infantil: No obligatòria.

Alumnat de primària: Obligatòria, excepte activitats exteriors i esbarjo en grup bombolla.

• Menjador:

A partir d’aquest curs trobareu els menús només al web de l’escola.

El pagament del menjador es farà a la coordinadora de servei de menjador als matins de 8:30 a 9:30h en la porta d’entrada de l’hort.

Us desitgem un bon curs i, com sempre,  us agraïm la vostra confiança de compartir amb nosaltres l’educació dels vostres fills i filles.