NOVETATS ESCOLA VERDA

Avui us presentem amb molta il·lusió les novetats que la Comissió Verda ha preparat per aquest curs: l’hotel d’insectes i l’estació meteorològica.

Un hotel d’insectes és un espai per acollir una gran diversitat d’aquests animalons amb l’objectiu de crear un refugi que concentri gran diversitat d’espècies per tal que afavoreixin la pol·linització del nostre hort.

El nostre hotel ja ha obert. El temps no acompanya, però ja ho tenim tot preparat per quan ens vulguin visitar.

Mireu que bonic ha quedat!

L’estació meteorològica és un treball de continuïtat de l’escola.

Totes les aules mesuraven la temperatura, però veiem la necessitat de mesurar altres dades referides al temps atmosfèric: la pressió atmosfèrica i la humitat de l’aire. Per aquest motiu hem preparat un senzilla estació en el jardinet de l’escola amb la que volem registrar dades i construir gràfiques.

Esperem que us agradi!