COMUNICAT FAMÍLIES NADAL

Benvolgudes famílies:

Per a cloure el primer trimestre del curs voldríem celebrar  una petita festa que ens agradaria compartir amb vosaltres. Per aquesta raó us convidem a assistir al festival de nadales, que aquest curs se celebrarà en dos dies, el dia 18 de desembre , a càrrec d’Educació Infantil, i el dia 19 de desembre, a càrrec de Primària. Tots dos concerts es realitzaran a la sala d’usos múltiples de l’escola,  a les 15:15h, amb una durada aproximada d’una hora.

Us demanem la vostra col·laboració i voldríem que vestíssiu els nens i nenes de festa, amb la part de dalt de color vermell (a poder ser llis, sense dibuixos)  i la part de baix fosca. US HI ESPEREM!!

A banda de les nadales, a l’última setmana del primer trimestre es fan diferents activitats extraordinàries:

• Dijous 14 – 12 – 2017, a la tarda, ve el patge reial a recollir les cartes dels nens i nenes d’Educació Infantil i 1r i 2n de Primària.
  • Divendres, 22 – 12 – 2017, l’alumnat d’Educació Infantil i 1r i 2n de Primària farà cagar el Tió.

Les nenes i els nens de 3r i 4t de Primària tindran una sorpresa del Follet del Nadal.

Les nenes i el nens de 5è i 6è de Primària faran l’amic invisible.

Per cert, no oblideu  que el dia 22 ( últim dia de classe del primer trimestre) ,els vostres fills i filles, sortiran a les 13h, i, que a la tarda ja NO hi haurà classe.

Als nens i a les nenes que assisteixen al MENJADOR, caldrà recollir-los abans de les 15h.

Les classes del proper trimestre es reprendran el  dia 8 de gener de 2018 (dilluns).

BONES FESTES A TOTHOM !!!

L’EQUIP DE MESTRES