Formació Mestres: Treball Cooperatiu

Es mostra IMG-20161006-WA0007.jpg.

Aquest curs els mestres participarem en diverses formacions. Hi ha formacions a les que cada mestre s’ha inscrit de manera individual, i d’altres en les que hi participem tots junts.

De moment hem fet un taller sobre treball cooperatiu. El treball cooperatiu és una eina d’aprenentatge en la qual els alumnes s’organitzen en petits grups per treballar junts amb la intenció d’aconseguir metes i objectius comuns.

La cooperació, el treballar junts, la discussió en grup i el conflicte cognitiu que es produeix quan s’introdueixen punts de mira diferents, permeten l’alumne aprendre coses noves, rectificar, consolidar o reformar aprenentatges assolits.I totes aquestes interaccions ajuden els nens i nenes a establir relacions solidàries, respectar les diferents perspectives i desenvolupar habilitats socials.

Volem que els nostres alumnes treballin de manera cooperativa,  comencem per ser un exemple i fer-ho nosaltres també.

Agraïm al Grup Promotor Santillana el suport a la formació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *