L’Escola Jacint Verdaguer, una escola de tothom per a tothom

Nous recursos a la nostra Web

Benvolgudes famílies,
Davant de la inusual situació que estem vivint, us volem oferir tot un seguit d’activitats d’aprenentatge i lúdiques que poden fer els vostres infants tant sols com en la vostra companyia.
Sabem que són moments difícils, i volem que el nostre alumnat continui aprenent tot… Llegeix més»

Noves Informacions!!

S’ajorna la preinscripció escolar d’infantil, primària i ESO per al curs 2020-2021
Davant la situació provocada pel coronavirus (Covid-19), el Departament d’Educació ha anunciat que queda ajornada la preinscripció escolar d’infantil, primària i ESO per al curs 2020-2021, i que aquesta no es realitzarà fins que… Llegeix més»

Carnaval’20

Ja podeu mirar les fotos de la celebració del Carnaval d’aquest 2020. Va ser una gran experiència!
Moltes gràcies a tots i totes que hi heu col·laborat.
Veure àlbum

La Castanyada

Celebrem la Castanyada amb l’alumnat de tota l’Escola. Tots Sants i Hallowen , tradició, diversió i participació de les famílies, persones educadores i infants. Gràcies a tothom celebrem la festa i mengem castanyes torrades per l’AMPA. Si voleu veure més fotos, seguiu-nos a Instagram”escjverdaguer“.

Experimentem a l’Aula

La formació d’en Marc Boada “Experimentem a l’Aula””oberta als equips docents de la zona, es farà al nostre centre.
Hem actualitzat el laboratori  per dur  terme les sessions  i transferir l’aprenentatge a l’alumnat del Jacint Verdaguer perquè el mètode científic requereix experimentació, i aprenem ,amb motivació,Llegeix més»

NOU CURS ,NOUS PROJECTES

Comencem el curs amb el propòsit de què el nostre alumnat aprengui més i millor..Per una banda, implementem a Cicle inicial, el progama d’aprenentage de les matemàtiques              InnovaMat .      D’altra banda, el professorat … Llegeix més»

BON ESTIU!

Desitgem a totes les famílies BON ESTIU i als nens i nenes de sisè  us diem que seguiu el vostre camí fent noves amistats, tenint noves experiències i aprenent sempre, sempre, més i més.
I recordeu que us estimem i que l’Escola és Casa Vostra.

FESTA FI DE CURS!

Benvolgudes famílies, personal educador i infants de l’Escola Jacint Verdaguer!
Us esperem demà a Festa Fi de Curs. Ho passarem bé segur!!! Començarà a les 10h. A les 12 canó d’escuma!A les 14 dinar de germanor!

ENGLISH DAY TODAY

Today we have enjoyed the English Day at the school. The pupils of Domus d’Olivet have helped us in several activities. At the morning we have done games, a gymkhana and a pin. At the afternoon, we have watched a film.
English Day has been a… Llegeix més»

DIMARTS 26 ENGLISH DAY

P3 ha anat a la Granja!!!

L’alumnat de P3 ha anat a visitar una granja d’animals. Una gran experiència per conèixer millor els animals, donar-los menjar… Podeu veure més fotos al bloc d’Educació Infantil. Els infants estan guapíssims i feliços.

Projecte Somnis Voladors

Hem iniciat el Projecte Somnis Voladors d’alliberament de llibres.
Tenim a les entrades dos armariets on dipositar contes, llibres, còmics. L’alumnat els pot agafar lliurement per gaudir de la lectura.

Alumnat de l’INS Domus d’Olivet /Escola Javint V.

Avui hem començat l’apadrinament lector entre alumnat de l’Institut Domus d’Olivet i l’Escola Jacint Verdaguer. El primer dia ens ha servit per presentar l’activitat i crear vincle entre l’alumnat. També hem compartit la lectura d’un conte. És una experiència enriquidora per a tot l’alumnat… Llegeix més»