DIMARTS 26 ENGLISH DAY

P3 ha anat a la Granja!!!

L’alumnat de P3 ha anat a visitar una granja d’animals. Una gran experiència per conèixer millor els animals, donar-los menjar… Podeu veure més fotos al bloc d’Educació Infantil. Els infants estan guapíssims i feliços.

Projecte Somnis Voladors

Hem iniciat el Projecte Somnis Voladors d’alliberament de llibres.
Tenim a les entrades dos armariets on dipositar contes, llibres, còmics. L’alumnat els pot agafar lliurement per gaudir de la lectura.

Alumnat de l’INS Domus d’Olivet /Escola Javint V.

Avui hem començat l’apadrinament lector entre alumnat de l’Institut Domus d’Olivet i l’Escola Jacint Verdaguer. El primer dia ens ha servit per presentar l’activitat i crear vincle entre l’alumnat. També hem compartit la lectura d’un conte. És una experiència enriquidora per a tot l’alumnat… Llegeix més»

Bon i saludable 2019

El dia comença a allargar i retornem amb moltes ganes a l’Escola. La propera setmana tindrem de nou fruita a l’Escola. Ja sabeu que les famílies esteu convidades a col·laborar en la preparació i repartiment. Les dels més petits podreu entrar a l’aula i… Llegeix més»

BON NADAL I FELIÇ 2019

L’alumnat ens fa viure la joia que durant aquestes festes de Nadal és immensa quan es pot gaudir en companyia d’infants.
Agraïm a l’AMPA l’acompanyament que ens ha fet despertant la il·lusió de tota la comunitat.
I hem promés als Reis d’Orient que tota la comunitat… Llegeix més»

Cantata de Nadales

S’acosta el Nadal i ja ens estem preparant per compartir amb tots vosaltres la seva celebració.Us adjuntem el programa de les cantates i d’altres activitats.

Sta. Cecília al Verdaguer

Hem celebrat el dia de Sta. Cecília plens d’alegria i música.
L’alumnat de primària ha assistit als actes organitzats per l’Ajuntament.El d’Educació Infantil ha assistit a una audició d’alumnat de l’Escola al matí; i a la tarda l’audició ha estat preparada per familiars del centre.… Llegeix més»

L’Escola fa arrels

Dissabte 17 de novembre, la primera promoció (de primer a vuitè) de l’Escola Jacint Verdaguer, va tornar a trepitjar el centre després de trenta-sis anys.Són persones adultes tot i que el professorat encara podem veure en elles els infants que eren. L’Escola se sent emocionada… Llegeix més»

Èxit Fruita a l’Escola

Avui acaba la primera setmana de la fruita a l’Escola. Hem menjat raïm, pera, mandarina i poma. Tot boníssim. Estem contents perquè els nostres infants mengen la fruita amb molt de gust. I agraïts a les famílies que han cooperat i ens han facilitat… Llegeix més»

STOP BULLYNG, Premi ArtMov

El passat dissabte 17 de novembre vam rebre un premi a la gala ArtMov amb el vídeo StopBullyng realitzat pels alumnes de sisè A. Hi podeu veure els vídeos.
L’alumnat ha decidit invertir el premi comprant una planta i llibres.

Autèntica Castanyada

Aquest any per la castanyada venien de gust castanyes ben torrades i calentones.
Gràcies a l’AMPA n’hem menjat i hem vist la representació de “La Castanyera”.
Felicitem a l’AMPA i a l’alumnat que ha participat en la mostra de disfresses de castanyes, carbasses, pinyes…

COM LLEGIM AMB ELS NENS I LES NENES

Avui, a la biblioteca de l’escola,  hem fet dos tallers amb les famílies de primer curs per mostrar com motivem als infants abans de la lectura d’un llibre. La Raquel ha fet prediccions i hipòtesis amb dos contes, les mares i els pares també n’han… Llegeix més»

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

• Presentació de candidatures Abans del 20 de novembre
  • Publicació de candidatures 20 de novembre
  • Elecció de pares i mares 28 de novembre

INAUGURACIÓ JOCS DE PATI

Dimecres, 17 d’octubre vam celebrar la inauguració oficial dels nous jocs de pati. Hi van assistir els i les delegades de classe, les mares delegades, l’AMPA, l’alcalde, el regidor d’ensenyament i el Sr. Juan José González, com a representant de l’empresa que amb la seva… Llegeix més»

Us estem esperant!

TOT A PUNT!
Estimats alumnes i famílies, tenim l’escola a punt per iniciar el nou curs escolar.
Tenim ganes de fer passes endavant juntes i junts . Tenim ganes de compartir amb vosaltres de nou o per primera vegada  el camí de l’aprenentatge i creixement personal. Tenim ganes de… Llegeix més»

AGRAÏMENT SMURFIT KAPPA

El nostre agraïment A L’EMPRESA SMURFIT KAPPA
per aquesta important col·laboració que fa dels nostres espais d’esbarjo zones d’aprenentatge, convivència i diversió.