L’Escola Jacint Verdaguer, una escola de tothom per a tothom

Bon Nadal!

Aquí podeu veure nadales i fotos de les diferents activitats que l’alumnat ha fet al voltant del Nadal.
Us desitgem a tots i totes unes bones festes. Ens veiem l’11 de gener!!

Nous agrupaments pel Curs 20/21

Aquí podeu consultar a quin grup està assignat el vostre fill o la vostra filla per a aquest nou curs, així com el mestre o la mestra que tindrà com a referent.
En compliment de la llei de protecció de dades, cada infant apareix al llistat… Llegeix més»

Matemàtiques per a pares i mares

Us deixem un vídeo molt interessant que us explica com treballen les matemàtiques els vostres fills/es que segueixen el mètode d’innovaMat (actualment cicle inicial i 3r. Al setembre s’hi afegirà educació infantil i 4t de Primària).
Cliqueu aquí

Informacions 3r Trimestre

Benvolgudes famílies,
Donada la situació de perllongament sense data prevista de retorn a la normalitat de les classes presencials en el centre escolar, us volem informar de com ens organitzem per a aquest període.
Des del Departament d’Educació, ens comuniquen que un dels objectius principals és continuar… Llegeix més»

Nous recursos a la nostra Web

Benvolgudes famílies,
Davant de la inusual situació que estem vivint, us volem oferir tot un seguit d’activitats d’aprenentatge i lúdiques que poden fer els vostres infants tant sols com en la vostra companyia.
Sabem que són moments difícils, i volem que el nostre alumnat continui aprenent tot… Llegeix més»

Noves Informacions!!

S’ajorna la preinscripció escolar d’infantil, primària i ESO per al curs 2020-2021
Davant la situació provocada pel coronavirus (Covid-19), el Departament d’Educació ha anunciat que queda ajornada la preinscripció escolar d’infantil, primària i ESO per al curs 2020-2021, i que aquesta no es realitzarà fins que… Llegeix més»

Carnaval’20

Ja podeu mirar les fotos de la celebració del Carnaval d’aquest 2020. Va ser una gran experiència!
Moltes gràcies a tots i totes que hi heu col·laborat.
Veure àlbum

La Castanyada

Celebrem la Castanyada amb l’alumnat de tota l’Escola. Tots Sants i Hallowen , tradició, diversió i participació de les famílies, persones educadores i infants. Gràcies a tothom celebrem la festa i mengem castanyes torrades per l’AMPA. Si voleu veure més fotos, seguiu-nos a Instagram”escjverdaguer“.