Cantata de Nadales

S’acosta el Nadal i ja ens estem preparant per compartir amb tots vosaltres la seva celebració.Us adjuntem el programa de les cantates i d’altres activitats.

Sta. Cecília al Verdaguer

Hem celebrat el dia de Sta. Cecília plens d’alegria i música.
L’alumnat de primària ha assistit als actes organitzats per l’Ajuntament.El d’Educació Infantil ha assistit a una audició d’alumnat de l’Escola al matí; i a la tarda l’audició ha estat preparada per familiars del centre.… Llegeix més»

L’Escola fa arrels

Dissabte 17 de novembre, la primera promoció (de primer a vuitè) de l’Escola Jacint Verdaguer, va tornar a trepitjar el centre després de trenta-sis anys.Són persones adultes tot i que el professorat encara podem veure en elles els infants que eren. L’Escola se sent emocionada… Llegeix més»

Èxit Fruita a l’Escola

Avui acaba la primera setmana de la fruita a l’Escola. Hem menjat raïm, pera, mandarina i poma. Tot boníssim. Estem contents perquè els nostres infants mengen la fruita amb molt de gust. I agraïts a les famílies que han cooperat i ens han facilitat… Llegeix més»

STOP BULLYNG, Premi ArtMov

El passat dissabte 17 de novembre vam rebre un premi a la gala ArtMov amb el vídeo StopBullyng realitzat pels alumnes de sisè A. Hi podeu veure els vídeos.
L’alumnat ha decidit invertir el premi comprant una planta i llibres.

Autèntica Castanyada

Aquest any per la castanyada venien de gust castanyes ben torrades i calentones.
Gràcies a l’AMPA n’hem menjat i hem vist la representació de “La Castanyera”.
Felicitem a l’AMPA i a l’alumnat que ha participat en la mostra de disfresses de castanyes, carbasses, pinyes…

COM LLEGIM AMB ELS NENS I LES NENES

Avui, a la biblioteca de l’escola,  hem fet dos tallers amb les famílies de primer curs per mostrar com motivem als infants abans de la lectura d’un llibre. La Raquel ha fet prediccions i hipòtesis amb dos contes, les mares i els pares també n’han… Llegeix més»

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

• Presentació de candidatures Abans del 20 de novembre
  • Publicació de candidatures 20 de novembre
  • Elecció de pares i mares 28 de novembre

INAUGURACIÓ JOCS DE PATI

Dimecres, 17 d’octubre vam celebrar la inauguració oficial dels nous jocs de pati. Hi van assistir els i les delegades de classe, les mares delegades, l’AMPA, l’alcalde, el regidor d’ensenyament i el Sr. Juan José González, com a representant de l’empresa que amb la seva… Llegeix més»

Us estem esperant!

TOT A PUNT!
Estimats alumnes i famílies, tenim l’escola a punt per iniciar el nou curs escolar.
Tenim ganes de fer passes endavant juntes i junts . Tenim ganes de compartir amb vosaltres de nou o per primera vegada  el camí de l’aprenentatge i creixement personal. Tenim ganes de… Llegeix més»

AGRAÏMENT SMURFIT KAPPA

El nostre agraïment A L’EMPRESA SMURFIT KAPPA
per aquesta important col·laboració que fa dels nostres espais d’esbarjo zones d’aprenentatge, convivència i diversió.

FI DE CURS BONES VACANCES!!!!

Acomiadem el curs i amb ell a les nenes i als nens que que finalitzen l’etapa de primària per iniciar l’ESO. Ja us hem dit i no ens cansarem de repetir-ho “L’Escola Jacint Verdaguer sempre serà casa vostra” .
La resta dels alumnes finalitzen un… Llegeix més»

Millors esportistes de Canovelles

Alumnes de la nostra Escola han estat nominats/des com a “Millors esportistes de Canovelles”. Una felicitació a tot l’alumnat que  a través de l’esport desenvolupa valors saludables física i mentalment.

Reunió de delegats

Avui hem fet la darrera reunió de delegats d’aquest curs. Propostes pel proper curs : El bullyng,i la mediació de conflictes a l’hora de l’esbarjo. Estem orgulloses i orgullosos del nostre alumnat perquè treballen per millorar la convivència i l’escola.
A la reunió, els delegats han presentat els… Llegeix més»

Cantània

Quin gran espectacle a l’Auditori de Granollers ens han ofert els alumnes de cinquè. Gràcies, gràcies, gràcies a ells i a la mestra de música,així com a les tutores i tutor. Un privilegi per a tots els que hem assistit a aquest espectacle ple de… Llegeix més»

FESTES DE FI DE CURS!!

S’acosta  fi de curs i les festes per acomiadar aquest 2017/18  gaudint plegats.
De moment, us avancem un parell de dates:

8 de juny COMIAT DE SISÈ a les 19h.

15 de junt FESTA FI DECURS a la tarda.

Continuarem informant.

Aquest diumenge: CANTÀNIA

Aquest diumenge 3 de juny, les nenes i els de cinquè de la nostra escola faran La Cantània a l’auditori de Granollers. Des d’aquí volem animar-los perquè de ben segur que ho faran molt bé i tindran una experiència inoblidable i fantàstica.
Ben aviat us podrem… Llegeix més»

Celebrem St. Jordi

La Diada de St. Jordi és assenyalada a la nostra escola gràcies a la participació de tota la comunitat escolar. Tenim parades de flors i llibres a dins l’Escola. Entreguem els premis dels Jocs Florals i designem un guanyador del disseny de punts de… Llegeix més»