L’ESCOLA

El Municipi de Canovelles està situat a la Vall Mitjana del riu Congost a la comarca del Vallés Oriental. El territori és bastant planer i està accidentat per les elevacions de Bellulla a Ponent, on es troba situada la nostra escola Jacint Verdaguer.

Actualment té una població de 16.076 habitants.
És un poble petit, però amb molts indrets per descobrir. Els voltants són d’una gran bellesa que sorprèn al que passeja i els descobreix.

La nostra escola està situada en un lloc privilegiat del municipi. Això permet que els nens i nenes gaudeixin d’espais que els permeten tant estar en contacte amb la natura com tenir accés a pistes esportives a l’hora de l’esbarjo.

Tenim cinc edificis diferenciats: l’edifici d’educació infantil amb espais adequats per alumnes de 3 a 5 anys i una zona d’esbarjo independent; l’edifici on estan ubicades les aules d’educació primària, la biblioteca, el laboratori, l’aula de plàstica, la de psicomotricitat, la d’informàtica, el menjador i la cuina; l’edifici on estan els despatxos , sales de reunió, sala de l’AMPA i aula d’acollida; i per últim, un pavelló poliesportiu on es fan les classes d’educació física. Totes les aules tenen pissarra digitals i ordinadors, a més a més de disposar de diversos equips de tauletes digitals i ordinadors portàtils. Les zones d’esbarjo estan diferenciades per cicles totes elles són àmplies i compten amb elements que fan dels patis espais educatius durant el temps d’esbarjo i també durant l’horari lectiu. Doncs en elles es poden desenvolupar activitats d’aprenentatge.