Carnaval’20
Ja podeu mirar les fotos de la celebració del Carnaval d’aquest 2020. Va ser una gran experiència! Moltes gràcies a tots i totes que hi heu col·laborat. Veure àlbum
Ja podeu mirar les fotos de la celebració del Carnaval d’aquest 2020. Va ser una gran experiència! Moltes gràcies a tots i totes que hi heu col·laborat. Veure àlbum
Des de l’escola hem demanat participar en el programa que hem batejat com “Aprenem i Convivim”, destinat a l’alumnat de 5è i 6è, i cofinançat pel Ministeri d’Educació i pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu. El programa consta de tres tallers (“Millora de la Convivència: mediació i cercles restauratius”, “Enllacem-nos
POEFA (Programes amb Oportunitats d’Èxit educatiu en Favor de l’Alumnat) Llegeix més »
Cantada Ed. Infantil Cantada de 1r Cantada de 2n A Cantada de 2n B Cantada de 3r A Cantada de 3r B Cantada de 4t A Cantada de 4t B Cantada de 5è A Cantada de 5è B Cantada de 6è A Cantada de 6è B Cantada de 6è C Visita dels Patges Mares Gitanes
Celebrem la Castanyada amb l’alumnat de tota l’Escola. Tots Sants i Hallowen , tradició, diversió i participació de les famílies, persones educadores i infants. Gràcies a tothom celebrem la festa i mengem castanyes torrades per l’AMPA. Si voleu veure més fotos, seguiu-nos a Instagram”escjverdaguer“.
La formació d’en Marc Boada “Experimentem a l’Aula””oberta als equips docents de la zona, es farà al nostre centre. Hem actualitzat el laboratori per dur terme les sessions i transferir l’aprenentatge a l’alumnat del Jacint Verdaguer perquè el mètode científic requereix experimentació, i aprenem ,amb motivació, fent i reflexionant sobre el que hem fet.
Experimentem a l’Aula Llegeix més »
Comencem el curs amb el propòsit de què el nostre alumnat aprengui més i millor..Per una banda, implementem a Cicle inicial, el progama d’aprenentage de les matemàtiques InnovaMat . D’altra banda, el professorat hem iniciat una formació de Treball per Projectes amb l’Ariadna de Doqua . Us
NOU CURS ,NOUS PROJECTES Llegeix més »
Desitgem a totes les famílies BON ESTIU i als nens i nenes de sisè us diem que seguiu el vostre camí fent noves amistats, tenint noves experiències i aprenent sempre, sempre, més i més. I recordeu que us estimem i que l’Escola és Casa Vostra.
Benvolgudes famílies, personal educador i infants de l’Escola Jacint Verdaguer! Us esperem demà a Festa Fi de Curs. Ho passarem bé segur!!! Començarà a les 10h. A les 12 canó d’escuma!A les 14 dinar de germanor!
FESTA FI DE CURS! Llegeix més »
Avui la ONG Youngitgirlsde UPC (vinculada a la Universitat politècnica de catalunya) ha fet un ScapeRoom pels nens i les nenes de sisè curs amb la finalitat de promoure els estudis científics entre noies estudiants. Felicitem a les organitzadores i al nostre alumnat que s’ha sentit motivat i ha mostrat interès per l’activitat. Finalment, agraïm
Els estudis científics són per a noies i nois! Llegeix més »