Nous agrupaments pel Curs 20/21

Aquí podeu consultar a quin grup està assignat el vostre fill o la vostra filla per a aquest nou curs, així com el mestre o la mestra que tindrà com a referent.
En compliment de la llei de protecció de dades, cada infant apareix al llistat… Llegeix més»

Matemàtiques per a pares i mares

Us deixem un vídeo molt interessant que us explica com treballen les matemàtiques els vostres fills/es que segueixen el mètode d’innovaMat (actualment cicle inicial i 3r. Al setembre s’hi afegirà educació infantil i 4t de Primària).
Cliqueu aquí

Informacions 3r Trimestre

Benvolgudes famílies,
Donada la situació de perllongament sense data prevista de retorn a la normalitat de les classes presencials en el centre escolar, us volem informar de com ens organitzem per a aquest període.
Des del Departament d’Educació, ens comuniquen que un dels objectius principals és continuar… Llegeix més»

Nous recursos a la nostra Web

Benvolgudes famílies,
Davant de la inusual situació que estem vivint, us volem oferir tot un seguit d’activitats d’aprenentatge i lúdiques que poden fer els vostres infants tant sols com en la vostra companyia.
Sabem que són moments difícils, i volem que el nostre alumnat continui aprenent tot… Llegeix més»