Informacions 3r Trimestre

Benvolgudes famílies,

Donada la situació de perllongament sense data prevista de retorn a la normalitat de les classes presencials en el centre escolar, us volem informar de com ens organitzem per a aquest període.

Des del Departament d’Educació, ens comuniquen que un dels objectius principals és continuar el vincle de l’escola amb l’alumnat, el curs no s’ha acabat, l’escola continua funcionant tot i que d’una manera diferent. És per això que hem estat contactant amb vosaltres per fer acompanyament a l’alumnat i les famílies. Recordeu que habitualment fem aquestes trucades des de número ocult.

Des de les tutories ja us hem anat informant de com funcionem, en funció de l’edat de l’alumnat:

• Educació Infantil i Cicle Inicial fan les propostes d’activitats als blocs.
  • Cicle Mitjà continuarà fent servir el compte de correu corporatiu de l’escola.
  • Cicle Superior obrirà, a partir de la setmana vinent, el google classroom que funciona també amb el compte de correu que cada alumne té obert des de l’escola.

Les directrius rebudes des del Departament ens demanen dissenyar activitats i tasques globalitzades i competencials, tenint molt present que no es tracta de traspassar als domicilis el volum de feina que es fa habitualment a les aules.

Cal tenir també present que totes aquestes tasques que es proposen són avaluables, per la qual cosa és molt important que el professorat les rebi. Estem adequant els criteris d’avaluació per aquest tercer trimestre a la nova situació.

Juntament amb el Departament d’Educació i l’Ajuntament de Canovelles estem gestionant el préstec de maquinari informàtic i connectivitat a aquelles famílies que ens heu informat de la falta de mitjans tècnics. Quan tinguem novetats de quan es farà efectiu aquest préstec, us informarem a títol individual.

Les colònies previstes per aquest curs 2019-2020 queden anul·lades. Quan tornem a la normalitat valorarem les possibles alternatives.

De la mateixa manera, tal com us vam informar en un comunicat anterior, ens caldrà revisar també la gestió de les aportacions econòmiques.

Des d’aquí, volem felicitar i agrair la participació de l’alumnat i les seves famílies en les tasques que us hem anat proposant des del passat 13 de març que vam començar el confinament.

Per últim, desitgem que tothom estigueu gaudint d’un bon estat de salut. No dubteu en contactar amb nosaltres si creieu que us podem fer un cop de mà en tot allò que pugueu necessitar i estigui al nostre abast.

Desitjant poder-nos retrobar quan abans millor a la nostra escola,

cuideu-vos molt i cuideu dels vostres.

Claustre Escola Jacint Verdaguer

P:D: Us deixem l’enllaç a l’entrevista amb el Conseller d’Educació on s’amplia aquesta informació (penjarem aquest enllaç també a la web de l’escola)