Col·laboració per part dels pares/mares

• Aportació d’informació en els projectes, demanda de material de reciclatge per compartir a l’aula, participació en els tallers d’Educació Infantil, acompanyaments a les sortides per Vilanova, altres actes puntuals. St. Jordi, monogràfic, biblioteca…
  • Recordeu que no es faran fotos als vostres fills/es si no heu signat prèviament l’autorització corresponent. Demanem a les famílies que facin un bon ús de les fotografies o enregistraments realitzats en actes oberts organitzats pel centre. L’escola no se’n fa responsable.
  • No es permet estar a les tanques del pati de l’escola les estones d’esbarjo així com fer fotografies i/o vídeos.
  • Recordeu que els alumnes no poden portar mòbils a l’escola.
  • No és permès portar pilotes al centre, joguines, diners, ni llaminadures. L’escola no es fa responsable del deteriorament o extraviament.