CELEBREM EL NADAL A L’ESCOLA

A l’escola hem celebrat el Nadal amb una jornada intensiva d’activitats de tota mena. Tot i així, l’ambient festiu ja feia dies que es respirava pel centre. L’arribada dels Tions així com activitats centrades en la festa ja havia començat.

El dia 21 de desembre, com a cloenda del trimestre, cada cicle ha preparat la seva programació del dia.

A Educació Infantil, han conegut els Patges Reials i el han donat la carta amb peticions per l’escola. Els patges han promès fer arribar les carta a Ses Magestats. Després d’això, han rebut les famílies a les aules on han pogut gaudir de poemes i cançons de Nadal preparades amb molta il·lusió.

A Cicle Inicial, han fet manualitats durant el matí i després han fet cagar el Tió que els ha portat jocs per compartir entre tots i totes.

Cicle Mitjà ha celebrat el ja tradicional Maragall Talent. Hem pogut gaudir i riure amb les actuacions que ja feia dies que les alumnes havien preparat amb molt d’esforç. Al pujar del pati, la sorpresa ha estat trobar que el Tió havia cagat regalets per tothom.

Cicle Superior ha anat a cantar nadales a la plaça del poble, han celebrat l’amic invisible i han fet un bingo molt disputat.

A les 12 del migdia, tota l’escola s’ha trobat a la pista principal on hem seguit les campanades per acomiadar el 2022 i donar la benvinguda al 2023 a l’escola. Tothom anava amb les seves millors gales i preparat amb el raïm reglamentari.

En definitiva, ha estat un dia d’allò més divertit i diferent.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *