Correfoc a l’escola!

Aquest curs els alumnes de 3r B de l’escola hem sigut la classe del CORREFOC!

Hem tingut l’ajuda dels “Cabrons de Vilanova” (que són un grup de diables que fan el correfoc a Vilanova del Camí) per realitzar un taller de màscares de guix podent-hi afegir després unes banyes i així ser més originals.

La feina que hem tingut per poder-les crear ha estat recompensada aquest dimarts 30 de maig a la tarda quan hem pogut ensenyar les nostres creacions als “Cabrons de Vilanova” i després gaudir d’una mostra de correfoc. Per tal que tota l’escola hi pogués participar, hem passat per totes les classes per convidar-los a veure el correfoc i tots junts (des de P3 fins a 6è) hem gaudit de valent amb els petards.

Aquí us deixem un enllaç perquè pugueu veure el procés de les màscares, la invitació a la resta de cursos i com no, la mostra de correfoc!

Correfoc a l’escola

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *