Projecte dels animals 3r

Els nens i nenes de 3r a l’últim trimestre d’aquest curs realitzarem un projecte sobre els animals. Per tal de poder saber més coses dels ocells que visiten la nostra escola, aquest mes de desembre ens han fet una xerrada sobre els problemes que tenen a l’hivern per trobar menjar i lloc per dormir.

Així que hem acabat posant, a l’escola, una menjadora a l’entrada principal i 4 caixes niu, 2 al pati de Cicle Inicial i 2 més al pati de Cicle Superior. D’aquesta manera els ocells de Vilanova del Camí podran trobar aliment i aixopluc a la nostra escola.

Eperem que de cara a la primavera alguns ocells hi facin niu i així poder anellar-los i acabar coneixent moltes més coses del seu comportament.

De moment us deixem unes quantes fotos de la xerrada i de la col·locació de la menjadora i les caixes niu. Així com també de l’explicació que vam anar a fer a la resta de les classes de l’escola per tal que sabessin què eren les caixes que hi havia penjades als arbres del pati.

Menjadora i caixes niu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *