L’alumnat de Cicle Inicial va concloure la setmana de Sant Jordi amb una representació teatral molt especial.
AFADA (Associació de Familiars d’Alzheimer i altres Demències de l’Anoia) és una associació sense ànim de lucre creada l’any 2016 amb la finalitat de donar suport, assessorar i informar a les persones diagnosticades i/o als seus familiars amb aquest tipus de malaltia. Amb la representació del conte “El tresor més gran del món” es pretén sensibilitzar a la població escolar en els tractes vers les persones grans, específicament amb les persones amb deteriorament cognitu i demència.
Mitjançant el conte, els professionals de l’Hospital de dia Sant Jordi d’Igualada ofereixen als alumnes una altra visió de la malaltia i la seva afectació, reforçant la idea que les capacitats es perden però no les emocions, que són les que perduren al llarg de la vida de totes les persones.
Una tarda meravellosa on mestres i alumnes vam gaudir de valent. A més a més, ens van regalar dos exemplars del conte per la nostra Biblioteca escolar. 









